torsdag, nittonde maj tvåtusensexton

 
började morgonen med att vara trött pga att ha sovit för lite. ville absolut läsa ut min bok igårkväll och så försvann tiden. men det var det iallafall värt. i vilket fall tvingade jag mig upp och när klockan var strax efter sju var det dags att släpa fötterna mot tunnelbanan. gick utanför dörren, "pratade" med en ekorre - dvs jag pratade med den utan att den svarade. innan jag gick ner till tunnelbanan köpte jag kaffe på pressbyrån. såklart skulle bryggkaffet vara slut och såklart var det meningen att jag skulle spilla på min mobil. kanske inte det bästa morgonen någonsin. men jag hann i tid ändå och första lektionen som var fysik, som jag vanligtvis inte tycker om, var för den här gången helt ok. 
 
den övriga dagen haf bestått av väldigt mycket matteplugg, nästan två timmar på biblioteket och sen mattelektion både före och efter det. utsikten på biblioteket var iallafall fin och jag lyssnade på bra musik, roxettexxx-skivan och min spellista som heter dangerous. efter en seg biologilektion var dagen slut och det kändes riktigt skönt att få gå hem. nu blir det väl kemiplugg och att öva piano eftersom jag ska spela upp på skolan imorrn. nervöst, men tror det kommer gå bra.
 
förresten, jag har skrivit lite texter idag som kanske dyker upp nån gång. vem vet. ha en fin kväll!
allt | |
Upp