Aprillista



Jag fyllde år i början av april och firade min födelsedag med min mormor dagen före.
 
Jag och mina vänner åt middag för att fira min födelsedag! Det var väldigt mysigt och jag är så glad över att jag har så fina vänner! <3

Det har blivit fint väder i april! Visst var det en hel del regn i början, men att solen skiner mer och mer för vaje dag gör att en känner sig mer positiv och skinande för varje dag!
 
Min kompis kom till min skola när det var öppen skoldag. Det var jätteroligt att träffa henne igen!
En har kunnat använda vår- och sommarkläder! Äntligen var det dags att hänga in vinterkappan i garderoben och ta fram vårskorna
 
Roxette släppte nyheten att de inte kommer att turnera mer. Jag tror nog inte att någon förstår hur mycket jag grät den dagen. Det var det sorgligaste denna månad.
 
Har haft otroligt mycket i skolan och långt ifrån allt har gått bra, vilket har lett till en hel del ångest.
 
Sommarlovet närmar sig! Något en försöker tänka på när ångesten spökar
 
Jag har känt mig otroligt kreativ och jag älskar det! Önskar dock att jag kunde ha utnyttjat det lite mer..
 
Jag har läst en hel del böcker, som alltid visserligen! Men böcker är bland det bästa som finns, särskilt när livet känns hårt och tufft och när en känner att en behöver fokusera på något annat än skolböcker!
 
Jag har börjat utöka mitt musikbibliotek och hittat ny musik (igen). Men det är alltid lika roligt. Vad vore jag utan musik?
 
Jag har nästan helt och hållet slutat med att sminka mig i skolan. Har börjat hitta en ny stil och känner inte längre att mascara är viktigt. Att täcka acne är en sak, men just mascara och sånt har jag börjat inse att jag klarar mig utan! Eller så har min stil förändrats något igen...?
 
Jag har kommit över min crusch helt och hållet tror jag. Jag börjar äntligen att endast se den personen som en vän och det gläder mig. För den är en fantastisk vän!
 
Jag, Mai och Theodor träffades och gick på körbärsblommans dag i kungsträdgården! Det var jätteroligt och det är super att vi fortfarande har kontakt!
 
 
Månadens skiva: Heart - Bad Animals
 
allt | Lista | |
Upp