Skolavslutning




Idag, den tionde juni tvåtusensexton, gick jag ut ettan i gymnasiet. För att sammanfatta året har det definitivt varit mitt absolut tuffaste år, det år jag fått sämst resultat på proven, det år jag mått sämst men också ett år då jag lärt mig mest. Visst har det funnits mycket negativt och jag kan inte dikrekt påstå att alla lärare har varit fantastiska, men det har ockå funnits mycket som är bra. Jag har dessutom fått fantastiska vänner och till er vill jag bara säga tack för att ni är så fina!! Jag är jätteglad över hur många nya och bra personer jag har lärt känna det här året och hur mycket nya erfarenheter jag har fått. Trots att gymnasievalet blev långt ifrån det jag trodde att det skulle bli kan jag faktiskt säga att jag är nöjd, för det är jag verkligen. Även fast jag går natur utan att gilla naturvetenskap särskilt mycket..!!
 
Nu har jag ett riktigt långt sommarlov framför mig och jag är riktigt pepp! Den första veckan ska jag vara på en pianokurs, vilket ska bli jätteroligt. Kursen startade idag och jag tror att, precis som för två år sedan, jag kommer lära mig jättemycket! Sen ska jag vara hemma, jobba, rita mycket, gå långa promenader i stan, äta mycket glass((!!!)), osv. Tror att det kommer bli riktigt härligt och jag hoppas att er sommar blir riktigt bra! puss <3
allt | |
Upp