Juni tvåtusensexton

 
Roxette släppte sin tionde skiva, Good Karma!!!!
 
Jag lyckades hitta fyra skivor för tio kronor styck!
 
Jag gick ut ettan, som inte direkt varit mitt bästa år i skolan...
 
Jag fick sommarlov!!
 
 
Jag spenderade första veckan på en pianokurs och det var verkligen en jättebra vecka!
 
Jag läste ut alla böckerna i Torka aldrig tårar utan handskar
 
Jag har läst väldigt mycket böcker!
 
 
Jag har ätit mycket vattenmelon, men vad är sommaren utan melon??
 
Jag har börjat måla igen och det är så roligt! Definitivt en av de bästa sysselsättningarna enligt mig
 
Jag har varit i stan med mamma och köpt glass! (också ett måste på sommaren)
 
 
Jag har suttit ute och skrivit på min bok. Har kommit lite längre sen sommarlovet började
 
Jag spelade fiol på skolans sommarkonsert och jag har nu börjat öva igen!
 
Jag har cyklat runt på min mammas cykel och planerat ställen dit jag vill cykla
 
 
Jag invigde min GOOD KARMA-tshirt som jag gjort själv!! Är faktiskt jättenöjd med den och det var riktigt roligt att gå runt med den!
 
Jag har ritat på mitt mobilskal. Min mamma tyckte det blev jättefult och kladdigt, men själv är jag rätt nöjd trots att färgen inte fäste.
 
Jag har beställt Roxxxette on the road och jag kommer att få boken om ca 2 veckor
 
Månadens album: GOOD KARMA - ROXETTE och ingen är förvånad
Jag har också börjat göra spellistor för varje månad där jag lägger in låtar jag reagerat på/lyssnat lite extra på. Här är länken för juni 2016.
allt | Lista, Livet | |
Upp