Ett år

 
Den fjortonde juni tvåtusenfemton hade jag tagit bort alla gamla inlägg från naturharmonier.blogg.se och bestämt mig för att göra en nystart. Det vill säga för över ett år sedan. Jag har haft många bloggar sen jag startade min första år tvåtusentolv, men jag kan lugnt säga att det här är den jag känner mig nöjdast med! När jag började från nystarten var tanken att jag skulle skriva varje inlägg "skönlitterärt". Det började bra, men det var ingenting jag fortsatte med då det tankesättet försvann. Istället blev det olika vardagsinlägg, påhittade texter och olika listor. Jag är inte helt hundra på vilka texter som kommer dyka upp i framtiden, antagligen lite vad som helst. Funderar på att börja skriva mer om musik och böcker. Dock tror jag inte att det kommer bli fler kategorier, då jag tycker att det är skönt med endast en. Det där med struktur är inte riktigt min grej, trots att det ibland kan vara skönare med en strukturerad blog med särskilda inlägg i en särskild kategori. 
 
Det var väl lite om bloggen som sådan och nu när det är sommar och lov kommer jag att gå på långa promenader och fotografera. Så fler foton kommer det att bli och kanske byter jag tilbaka till den gröna design jag hade förut. Tycker att grönt passar bättre än blått, eller vad säger ni?
allt | |
Upp