Tredje april tvåtusensexton



Eftersom jag fyller år imorgon kom mormor på besök idag. Vi hade jättetrevligt med resten av familjen, åt god mat, pratade osv. Jag drack också ett fancy alkoholfritt vin, wow feeling so fancy. Närmare slutet på dagen såg vi en av de
otroligt vackra filmerna Ann på grönkulla. Jag blir alltid så inspirerad av den och den vackra naturen. Längtar så efter sommaren, då en kan gå ut på långa promenader och fotografera drömmiga naturbilder. Visst matchar jag namnet naturharmonier?

Nu ska jag försöka ta itu med lite saker, men sen vill jag spendera kvällen med en bra bok eller med papper och penna och skissa på något. Våren inspirerar mig att vara kreativ och visst vill jag utnyttja det! Ha en underbar kväll finisar, spendera den på ert favoritvis! Puss <3
allt | dagbok, livet | |
Upp